GEZE op de efa 2019

Elektriserend: op de efa van dit jaar, de beurs waar de elektro-industrie in centraal Duitsland samenkomt, zullen we opnieuw een van de exposanten zijn. We presenteren onze intelligente oplossingen voor moderne gebouwentechniek in hal 5, stand E37.

GEZE op de efa 2019: Connecting expertise – building solutions

Het creëren van leefbare gebouwen: dat is ons uitdrukkelijke doel. We laten zien hoe het plaatsvindt als exposant op de efa van dit jaar in Leipzig. De Trade Fair for Electrical Engineering, Building Systems, Light and Energy vindt plaats op 18–20 september 2019. GEZE zal in hal 5, stand E37, innovatieve producten en oplossingen presenteren voor moderne gebouwentechniek die klanten en partners ondersteunen in elke fase van de bouwcyclus – van slimme deur, ramen en veiligheidssystemen tot intelligente raamtechniek en zelfs volledige vastzetvoorzieningen met draadloze uitbreidingsoplossingen voor brandbeveiligingsdeuren.

Kom langs en leer meer over innovatieve gebouw- en ruimteautomatisering in combinatie met intelligente gebouwentechniek. Wij kijken uit naar uw bezoek.

Slimme oplossing: GEZE Cockpit opent nieuwe wegen naar gebouwautomatisering

Smart Buildings zijn alleen slim wanneer deuren en ramen geautomatiseerd en geïntegreerd zijn binnen een gebouwsysteem. Dat is wat we willen bereiken met de GEZE Cockpit: het eerste slimme deur-, raam- en veiligheidssysteem. Het unieke netwerk van deur- en raamtechniek met moderne software en open interfaces opent nieuwe wegen naar gebouwautomatisering voor planners en eigenaars, waardoor meer efficiëntie, veiligheid en gemak worden gegarandeerd.

Bekroonde draadloze vastzetvoorziening voor brandbeveiligingsdeuren

De GEZE FA GC 170 draadloze uitbreiding biedt extra veiligheid en gemak voor open systemen. De onderdelen van de draadloze oplossing, die al meerdere onderscheidingen heeft ontvangen, kunnen eenvoudig worden aangesloten op bestaande systemen. Hiervoor hoeven geen aparte kabels te worden bevestigd aan plafondmelders of handmatige activeringstoetsen – dit is vooral handig voor aanpassingen bij bestaande en historische gebouwen. Uiteraard werkt het systeem samen met de GEZE Cockpit.

een gezond ruimteklimaat – veilige rook- en warmteafvoer

Onze raamsystemen creëren een gezond ruimteklimaat en verhogen de veiligheid van gebouwen. Van open- en vergrendelingssystemen tot intelligente regelcentra voor rook- en warmteafvoerinstallaties of elektrische bedieningsmechanismen met aantrekkelijke ontwerpen, raamtechniek van GEZE brengt verschillende eisen aan ramen samen om te voorzien in de dagelijkse behoeften aan ventilatie en brandveiligheid.

Veiligheid staat voorop: nooduitgangen regelen de toegang en verhogen de veiligheid

Als het gaat om deuren, bestaat er een spanningsveld tussen veilige vluchtwegen en bescherming tegen onbevoegde toegang. Operators kunnen dit gemakkelijk oplossen met behulp van nooduitgangstechniek bij gebouwaansturingssystemen. Intelligente deurregeleenheden en innovatieve vergrendelingselementen van GEZE regelen de vluchtdeurvergrendelingen zowel in noodgevallen als tijdens normaal gebruik.

Stil en betrouwbaar: onze nieuwe TS 5000 Soft Close deurdranger

De nieuwe GEZE TS 5000 Soft Close kan deuren veilig en toch zacht sluiten – zeer stil en zonder luide eindslag, omdat de ‘zachte’ deurdranger het vergrendelingsproces optimaliseert. Het systeem is bijzonder geschikt voor klinieken, hotels of flats, waar dichtslaande deuren een grote stoorfactor kunnen vormen. De GEZE TS 5000 Soft Close is compatibel met alle varianten van de GEZE TS 5000-serie en kan eenvoudig bestaande oplossingen vervangen zonder dat er extra componenten nodig zijn.

Meer informatie over onze innovatieve producten en oplossingen voor moderne gebouwentechniek: bezoek ons op de efa Trade Fair for Electrical Engineering, Building Systems, Light and Energy in Leipzig. U vindt ons in hal 5, stand E37 van 18–20 september 2019. Wij kijken uit naar uw bezoek!