GEZE China: het nieuwe verkoophoofdkwartier in Sjanghai is officieel geopend

Op 6 juni 2019 opende GEZE China zijn nieuwe, centraal gelegen verkoophoofdkwartier in Sjanghai. De nieuwe locatie in Xujiahui, in het hart van Sjanghai, biedt ons China-team een open en communicatieve omgeving om de Chinese markt verder te ontwikkelen en klanten te adviseren en te ondersteunen gedurende de gehele levenscyclus van gebouwen. Het centrale, gunstig gelegen gebouw, dat nog maar twee jaar geleden geopend is, maakt deel uit van een gigantisch technologie- en onderzoekspark - een inspirerende omgeving voor onze innovatieve producten en diensten.

Centraal gelegen, inspirerend en flexibel - het nieuwe hoofdkantoor van GEZE China

© Tang Wei / GEZE GmbH

De nieuwe locatie in Xujiahui, in het hart van Sjanghai, biedt ons China-team een open en communicatieve omgeving om de Chinese markt verder te ontwikkelen en klanten te adviseren en te ondersteunen gedurende de gehele levenscyclus van gebouwen. Partners en vrienden van ons bedrijf kunnen op de nieuwe locatie de volledige GEZE portfolio met de laatste trends ontdekken.

De openingsceremonie combineert innovatie, traditie en toekomst

Distributeurs, regionale verkoopmanagers en alle medewerkers van Sjanghai werden uitgenodigd voor de grote openingsceremonie op 6 juni 2019. Over een ding waren de gasten het eens; ze zijn in de ban van het ontwerp van het nieuwe kantoor en de showroom, dat ‘heel transparant en internationaal’ overkomt. Nog een bonus: een bezoek aan de nieuwe locatie is nu veel gemakkelijker voor henzelf en hun klanten.

Culinaire hoogstandjes waren de zelfgemaakte Chinese Zongzi rijstknoedels, die traditioneel worden uitgedeeld op het Great Duanwu Dragon Boat Festival, samen met zoete cupcakes met daarop het GEZE-logo. Een visueel hoogtepunt van de ceremonie waren de vele speciale bloemengeschenken die we van onze distributiepartners in ontvangst mochten nemen.

Met de verhuizing van het verkoophoofdkwartier naar het hart van Sjanghai investeert GEZE verder in de regio Azië en implementeert het leefbare gebouwen.

Herbert Yuen, directeur GEZE China