Retouraanvraagprocedure GEZE Benelux B.V.

Aanvraag van retouren

Uw aanvraag om goederen te retourneren stuurt u per email aan retour.beneluxspamfilter@gezespamfilter.com.

Voeg bij uw mail een kopie van de orderbevestiging, en/of de factuur en/of het
afleverbewijs.

U ontvangt van ons een retourformulier en een retoursticker. U stuurt uw goederen terug
met dit retourformulier en de retoursticker.


Retourneren van goederen

Goederen met het door GEZE ingevulde retourformulier en de duidelijk zichtbaar
bevestigde retoursticker (niet direct op de originele GEZE verpakking plakken) stuurt u naar

GEZE Benelux B.V.
Steenoven 36
5626 DK EINDHOVEN


Voorwaarden

  • Retouren van GEZE producten worden verwerkt mits deze ongebruikt, onbeschadigd en in onbeschadigde originele verpakking terug worden gestuurd, met een ingevuld GEZE retourformulier.
  • Goederen zonder retourformulier worden niet geaccepteerd.
  • Goederen op maat gemaakt en/of op Ral-kleur vervaardigd kunnen niet geretourneerd worden.
  • Retouren zijn pas geldig na controle door GEZE.
  • Producten die GEZE niet meer in haar assortiment heeft of producten die door toedoen van de klant defect zijn geraakt, worden niet door GEZE geaccepteerd
  • Retourkosten ter hoogte van 20% van de gefactureerde artikelwaarde worden in geval van creditering ingehouden, met een minimum van € 50,00.
  • Foutief geleverde goederen moeten worden gereclameerd binnen vijf werkdagen na levering, anders vervalt de mogelijke claim.
  • GEZE neemt geen goederen retour die langer dan twee maanden in uw bezit zijn.